Uthyrning larm

Uthyrning larm

Du har förmodligen sökt på “uthyrning larm” och då har du kommit helt rätt – välkommen till oss på Säkerhetsmäklarna. Vi är ett företag med många års erfarenhet av säkerhetsbranschen och vi arbetar med uthyrning och installation av olika larm till företag.

Våra kunder finns främst inom bygg, industri och fastighet, branscher där behovet av ett larm oftast är tillfälligt. Vi arbetar alltid seriöst och snabbt, vilket innebär att vi oftast kan ha larmet i drift redan samma dag som beställningen sker. Detta tack vare att vi i huvudsak arbetar med trådlösa installationer.

Det är enkelt att hyra larm med oss och vi erbjuder alltid dig som kund en bekväm helhetslösning där vi tar ansvar från att installera, montera och koppla upp larmet mot en larmcentral, för att sedan montera ner det igen efter uthyrningsperiodens slut.

Ni hyr helt enkelt för så lång tid ni behöver, och alla våra larm är flexibla för att kunna ändras vid behov, till exempel i takt med byggnationens gång. Givetvis anpassar vi alltid alla larmsystem efter varje arbetsplats och de förutsättningar och behov som finns. På så vis kan ni alltid lita på maximal säkerhet med larm från oss på Säkerhetsmäklarna.

Lång erfarenhet kring uthyrning av larm

Vi har sedan 1999 arbetat med uthyrning av larm till olika företag, och våra många år i branschen har lärt oss vilka behov som finns på olika byggarbetsplatser. Att utrusta ställningen, bodetableringen och arbetsplatsen med ett larm ökar tryggheten och minskar risken för brott – att endast använda sig av lås och staket räcker tyvärr inte. Det finns mycket som kan locka till stöld och inbrott på en byggarbetsplats.

Uthyrning Larm

Ett larm på arbetsplatsen är en lönsam investering eftersom ett eventuellt inbrott blir dyrt sett ur flera perspektiv. Arbetsprocessen fördröjs, material som går förlorat måste ersättas och skador måste repareras.

Vi erbjuder, förutom uthyrning av larm, också gedigna övervakningssystem. Kamerabevakning i kombination med ett larm ger ett mycket bra skydd mot inbrott och stölder.

Så fungerar larmet

Om något skulle inträffa meddelas larmcentralen på en gång, som kan vidta åtgärder genom att skicka en väktare till platsen.

Väktaren informerar dig om vad som har hänt, ringer polisen och åtgärdar de värsta skadorna på till exempel dörrar och fönster – allt enligt dina önskemål.

Kontakta oss för uthyrning av larm

Genom åren har vi arbetat med säkerhetslösningar till en rad olika kunder – vi har samlat några referenser här på vår hemsida som du gärna får ta en titt på om du vill veta vad vi kan göra för dig.

Om du är intresserad av hyra ett larm med oss på Säkerhetsmäklarna är du varmt välkommen att höra av dig till oss så berättar vi mer. Du når oss enklast per telefon.

Copyright 2019 SäkerhetsMäklarna i Sverige AB | Digital Byrå: Brandson AB | Sitemap